کلش رویال

انواع مبارزه های بازی کلش رویال

lazy انواع مبارزه های بازی کلش رویال

انواع مبارزه های بازی کلش رویال

بازی کلش رویال جز محدود بازی هایی است که طرفداران خود را از دست نمیدهد و روز به روز به بازیکنان این بازی اضافه میشود و یکی از دلایل این اتفاق افزودن سبک های جدید در بازی است.چند سال اول این بازی فقط یک سبک با نام “بتل” داشت که در حال حاضر هم مهم ترین سبک بازی با وجود اینکه چندین سبک دیگر طی سال های اخیر به بازی اضافه شد همین سبک “بتل” است که شما برای رفتن به آرنا های بالا تر و دریافت کاپ ،جوایز و صندوقچه های ارزشمند تر باید با این سبک دست و پنجه نرم کنید و این سبک را بازی کنید چرا که سبک های افزوده شده فقط جنبه تفریحی دارد و برای روتین نبودن بازی درست شده اند و شما به اذا برنده شدن هیچ کاپی دریافت نمیکنید و وقتی کاپ دریافت نکنید به آرنا های بالاتر راه پیدا نمیکنید.چند نمونه از سبک های جدید که بازی برای روتین نشدن و از دست ندادن کاربران خود درست کرده است اهم از:

مبارزه Battle 1v1

مبارزه Battle 1v1 همان مبارزه رایج و معمولی است که با برنده شدن در آن کاپ شما بیشتر میشود و به آرنا های شما ارتقا پیدا میکند.

مبارزه 2v2 Battle

مبارزه 2v2 Battle به این صورت است که شما با یک یار مقابله دو نفر دیگر در آن سوی میدان بازی میکنید و به جای یک برج پادشاه دو برج پادشاه دارید و به صورت دو در مقابله دو بازی میکنید.

مبارزه Mirror Battle

در این مبارزه بازی در ترکیب شما کارتی به نام Mirror یا همان آینه اضافه میکند.کارت آینه کارتی است که شما به وسیله آن میتوانید از آخرین کارتی که وارد میدان کرده اید همان زمان استفاده کنید و منتظر نمانید که از کارت های دیگه تون استفاده کنید تا فرصت برای استفاده مجدد از آن کارت بشه.

آینه مبارزه کلش رویال

آینه مبارزه کلش رویال

تنها تفاوت این سبک مبارزه با مبارزه اصلی این است که تولید کننده های اکسیر به جای تولید یک اکثیر در ثانیه دو اکثیر تولید میکنند و شما میتوانید از نیرو های بیشتری در طول سه دقیقه مبارزه استفاده کنید.

مبارزه 3x Elixir Battle

تنها تفاوت این سبک مبارزه با مبارزه اصلی این است که تولید کننده های اکسیر به جای تولید یک اکثیر در ثانیه سه اکثیر تولید میکنند و شما میتوانید از نیرو های بیشتری در طول سه دقیقه مبارزه استفاده کنید.

مبارزه Touchdown Draft Battle

در این مبارزه دیگر خبری از تخریب برج ها نیست.در  این مبارزه شما و حریفتان مرزی دارید که باید مانع عبور سربازان حریف از این مرز شوید و در عین حال باید سیع کنید از مرزی که حریفتان همانند شما دارد عبور کنید.فرایند مانع شدن از عبور نیرو های حریف از مرز خود و عبور نیروهای خود از مرز حریف با نیروهای دفاعی و حمله ای به وسیله هوش و استراتژی که دارید صورت میگیرد.

مبارزه legendaray’s infinite elixir battle

تنها تفاوت این سبک مبارزه با مبارزه اصلی این است که تولید کننده های اکسیر به جای تولید یک اکثیر در ثانیه هفت اکثیر تولید میکنند و شما میتوانید از نیرو های بیشتری در طول سه دقیقه مبارزه استفاده کنید.

مبارزه Ramp Up Battle

بازی کلش رویال نیروهای مختلفی دارد و این نیروها فقط محدود به سربازان هوایی و زمینی نمیشوند.اگر با بازی کلش اف کلنز آشنا باشید حتما تا به حال نام تولید کننده اکسیر به گوشتان خوده است.بازی کلش رویال هم کارت ها که حکم نیرو در میدان نبرد را برای شما دارد زیادی دارد و یکی از این کارت ها کارت تولید کننده اکسیر است.وظیفه این کارت همانطور که از اسمش پیداس تولید کردن اکسیر است و شما با استفاده از این کارت در میدان سرعت تولید اکسیرتون بیشتر میشود و میتوانید از نیروهای بیشتری استفاده کنید.در این مبارزه دیگر لازم به استفاده از این کارت نیستید چرا که برج پادشاه تبدیل به تولید کننده اکسیر شده است و دقیقا مثل همان نیرو عمل میکند سرعت تولید اکسیر را برای شما و حریفتان بیشتر میکند.

مبارزه Heist Battle

در مبارزه Heist Friendly Battle هم خبری از برج کماندار و پادشاه نیست اما این بار به جا سه برج یک گاو صندوق در هر میدان است و هر فرد باید مانع ضربه زدن نیروهای حریف به گاوصندوقش بشود و در عین حال به گاوصندوق حریف ضربه بزند.برنده بازی فردی است که در طول بازی ضربه بیشتری به گاوصندوق حریف وارد کرده باشد.

سرقت مبارزه کلش رویال

سرقت مبارزه کلش رویال

مبارزه Rage Battle

بازی کلش رویال نیروهای مختلفی دارد و این نیروها فقط محدود به سربازان هوایی و زمینی نمیشوند.اگر با بازی کلش اف کلنز آشنا باشید حتما تا به حال نام طلسم ها به گوشتان خوده است.بازی کلش رویال هم طلسم های زیادی اهم از شبیه ساز ،رعد و برق ،شفا دهند و . . . دارد.نام یکی از این تلسم ها که یکی از بهترین کارت های بازی کلش رویال هم است ،طلسم خشم است.هنگامی این طلسم را روی یک سرباز میشکنید باعث میشود اون سرباز خشمگین تر شود و سرعتش دو برابر شود.در مبارزه Rage Battle دیگر لازم نیست شما از این طلسم استفاده کنید و محیط میدان نبرد این مبارزه به طوری است که در تمامی مناطق طلسم خشم به صورت دائم شکسته شده است و سربازان به محض وارد شدن در میدان نبرد خشمگین میشوند و با سرعتشان دو برابر میشود همچینین این روال برای کامنداران و پادشاه بالا برجک ها هم به همین صورت است و آنها ها هم در این میدان خشمگین هستند و با سرعت دوبرابر تیر به نیروهای دشمن تیر میزنند.

مبارزه Sudden Death Battle

تا حالا جمله گل طلایی فوتبال به گوشتان خورده؟گل طلایی در فوتبال به این معنا است هر تیمی سریع تر گل زد برنده بازی است و به محض گل زدن بازی دیگه ادامه ندارد برنده کسی است که گل سریع تر زده است.این مبارزه هم دقیقا حکم گل طلایی در فوتبال را دارد ،به این معنا که برنده بازی کسی است که اولین برج را خراب کند و به محض خراب شدن اولین برج بازی تمام میشود برنده کسی است که برج را تخریب کرده است.

مبارزه Classic Decks Battle

در این مبارزه بازی به صورت تصادفی به شما و حریفتان هشت کارت نیرو میدهد و شما هیچ حق انتخابی برای گزینش نیروهای خود ندارید و با این شرایط باید به نبرد با هم بروید.لول تمامی کارت نیروهای شما و حریفتان نه است که مبارزه به صورت عادلانه و پا یا پای باشد.

مبارزه Triple Draft Battle

در این مبارزه خبری از ترکیب چیندن نیست و بازی به صورت همزمان به شما و حریفتان هشت بار پیشنهاد انتخاب یک کارت از سه کارت میدهد.به این صورت که هشت کارتی که شما برای نبرد با حریف لازم دارید را از قبل درست نکرده اید و بازی به شما و حریفتان یک دقیقه فرصت برای انتخاب هشت کارت میدهد اینطور که هشت بار سه کارت با ویژگی های مشابه به هم به شما پیشنهاد میکند و شما بیاد یک کارت از این سه کارت را انتخاب کنید و وقتی هست کارت خود را انتخاب کردید وارد میدان نبرد میشود.یکی از مزایا این سبک نبرد این است که شما میتوانید سه پیشنهاد کارتی که به حریفتان میشود را هم مشاهده کنید متوجه این داستان نمیشوید که حریفتان بین این سه کارت چه کارتی را برای مبارزه با شما انتخاب کرده است.

نبرد پیش نویس سه گانه کلش رویال

نبرد پیش نویس سه گانه کلش رویال

مبارزه 2v2 2x Elixir Battle

این مبارزه از ترکیب مبارزه 2v2 Battle و 2x Elixir Battle درست شده است.به این صورت دو نفر در مقابل دو نفر با تولید 2 اکسیر در ثانیه به میدان نبرد میروند.

مبارزه 2v2 3x Elixir Battle

این مبارزه از ترکیب مبارزه 2v2 Battle و 3x Elixir Battle درست شده است.به این صورت دو نفر در مقابل دو نفر با تولید 3 اکسیر در ثانیه به میدان نبرد میروند.

مبارزه 2v2 Touchdown Draft Battle

این مبارزه هیچ تفاوتی با مبارزه Touchdown Draft Battle ندارد و تنها تفاوت این است که مبارزه به صورت دو در مقابله دو است و شما به کمک یک یار کمکی در مقابل دو نفر دیگر به میدان میروید و باید مانع عبور حریف از مرز خود شوید و در عین حال از مرز حریف عبور کنید.برنده بازی تیمی است که نیرو اش از مرز حریف عبور کرده است.

و . . . کلی نوع و مبارزه دیگر که در سال های آینده تعداد آنها بیشتر و بیشتر میشود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

با این شرایط موافق هستید.