کالاف دیوتی موبایل

آموزش پیدا کردن UID کالاف دیوتی موبایل

lazy آموزش پیدا کردن UID کالاف دیوتی موبایل

پیدا کردن UID کالاف دیوتی موبایل

این مقاله برای کاربرانی هست که قصد خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل با ایدی بازیشان را دارند هست. بسیاری از بازی های موبایلی دنیا از جمه پابجی موبایل و فری فایر روش خرید ارز اصلی بازی به وسلیه ایدی را دارند. شرکت اکتیویژن که تولید کنند بازی کالاف دیوتی موبایل است هم تصمیم به خرید سی پی با این روش برای کاربران گرفت. و از این پس تمامی کاربران(تمامی ریجن ها) میتوانند سی پی کالاف دیوتی موبایل به ایدی بازی خود خریداری کنند و دیگر لازم به ارسال مشخصات و جیمیل و رمز اکتیویژن خود برای فروشگاه هان واسطه نیستند.

اما بسیاری از کاربران به دلیل اینکه هیچ وقت این روش وجود نداشت، نمیدانستند که ایدی کالاف دیوتی موبایل در کدام قسمت بازی است و چطور میتوانند به ایدی اکانت بازی کالاف دیوتی موبایل خود دسترسی پیدا کنند. در ادامه به صورت کامل و قدم به قدم این آموزش ساده و آسان را برای شما توضیح میدهیم.

مرحله اول

وارد لابی بازی خود شوید و به روی پروفایل کلیک کنید.

photo4874920659 1 1 آموزش پیدا کردن UID کالاف دیوتی موبایل

مرحله دوم

به بخش Basic بروید.

photo4874920673 1 1 آموزش پیدا کردن UID کالاف دیوتی موبایل

مرحله سوم

یک بخش در گوشه عکس پروفایل شما به نام UID هست که یو ایدی بازی شما را نمایش میدهد و با کلیک کردن به روی آن یو ایدی شما کپی میشود.

photo4874921535 1 آموزش پیدا کردن UID کالاف دیوتی موبایل

امیدواریم آموزش برای شما مفید بوده باشد. همچنین شما میتوانید سی پی کالاف دیوتی موبایل خود را با بهترین قیمت از فروشگاه لوکو ایران با ایدی اکانت خود خریداری کنید و کمتر از 3 دقیقه سی پی را در اکانت خود دریافت کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

با این شرایط موافق هستید.