فری فایر

بهترین سایت های خرید جم فری فایر

بهترین سایت های خرید جم فری فایر

بهترین سایت های خرید جم فری فایر

تمامی بازی های دنیا از جمله فری فایر(پرطرفدار ترین بازی آنلاین موبایلی جهان) ارز مخصوص بازی خود را دارند که شما با استفاده از این ارز ها میتوانید انواع محصولات بازی را خریداری کنید. نام این ارز در بازی فری فایر جم است که شما با استفاده از آن تمامی محصولات shop بازی فری فایر را به جز آفر ها خریداری کنید. اما به دلیل تحریم کشور ایران توسط کشور های دیگر و کمپانی فری فایر، کاربران زیاد ایرانی این بازی نمیتوانند جم و سایر محصولات این بازی جذاب را خریداری کنند. از این رو سایت ها و فروشگاه های زیادی وجود دارند که جم فری فایر را میتوانند با امکانات مختلف برای اکانت شما فعال سازی کنند. در این مقاله به صورت کامل تمامی این سایت ها بررسی کردیم و پنج تا از بهترین سایت ها و فروشگاه های فروش جم فری فایر را معرفی کرده ایم که برای خرید محصولات این بازی و جم به شما خیلی کمک میکند. مهم ترین نکات برای خرید جم فری فایر از فروشگاه ها:

  1. امن بودن سایت
  2. معتبر بودن سایت
  3. قدمت سایت
  4. درگاه پرداخت امن
  5. واریز فوری
  6. واریز به روش ورود به اکانت و ایدی اکانت
  7. ارزان بودن محصولات
  8. خرید قانونی جم برای اکانت شما

و… است.

1. لوکو ایران

فروشگاه لوکو ایران با بیش از دو سال سابقه در فروش جم و سایر محصولات بازی فری فایر، استفاده از درگاه پرداخت امن زرین پال و نکست پی، واریز کمتر از 15 دقیقه، سایت امن با مجوز SSL، مشخصات سفارش امن با نماد اعتماد بدون شکایت، واریز کمتر از 15 دقیقه، خرید محصولات به روش مشخصات ورود به بازی و اکانت، خرید قانونی با رسید و فاکتور خرید گوگل پلی، اپل ایتونز و ریزر گلد و از همه مهم ترین ارزان ترین قیمت بازار نسبت به سایر فروشگاه ها در حال لیدر فروش جم فری فایر است و بهترین سایت برای خرید جم فری فایر برای کاربران ایرانی از همه لحاظ است

بهترین سایت های خرید جم فری فایر

بهترین سایت های خرید جم فری فایر

2. ایران موجو

سایت ایران موجو با بیش از 7 سال سابقه کار یکی از بهترین فروشگاه های خرید جم فری فایر با واریز فوری و درگاه معتبر نکست پی است که میتوانید سفارشات جم فری فایر خود را در این سایت ثبت کنید ضمن اینکه قیمت محصولات این سایت نسبت به سایر فروشگاه ها بالا تر و گران تر است.

3. آسان جم

فروشگاه آسان جم هم یکی دیگر از سایت های فروش جم فری فایر است. این سایت بیش از 3 سال سابقه دارد و بدون نماد اعتماد است و واریز جم فری فایر آن بین 5 تا 30 دقیقه است. این سایت از درگاه امن زرین پال استفاده میکند.

4. جمینجا

فروشگاه جمینجا تازه شروع به فعالیت کرده و در بازه زمانی کوتاهی توانسته است که جز بهترین سایت های خرید جم فری فایر باشد. قیمت جم فری فایر در این سایت بالا است اما واریز آن سریع است و از درگاه امن زرین پال استفاده میکند.

5. هزار جم

هزار جم هم جز یکی از بهترین سایت های خرید جم فری فایر است. این سایت جم فری فایر را با ایدی اکانت واریز میکند و قیمت مناسبی دارد.

پس نتیجه میگیریم طبق فاکتور های بالا فروشگاه لوکو ایران در حال حاضر بهترین سایت خرید جم و سایر محصولات بازی فری فایر است که شما میتوانید هر محصول از این بازی دوست داشتنی که خواستید را در این سایت با ایدی اکانت و مشخصات ورود سفارش دهید.

مرسی از همراهی شما، در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد این محصول میتوانید از قسمت کامنت ها با ما در ارتباط باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

با این شرایط موافق هستید.