پابجی موبایل

آموزش خرید یوسی پابجی موبایل

lazy آموزش خرید یوسی پابجی موبایل

آموزش خرید یوسی پابجی موبایل

تمامی بازی های دنیا از جمله پابجی موبایل ارز های اصلی خواست خود را دارند که به وسیله این ارز ها شما میتوانید انواع محصولات فروشگاه آن بازی را خریداری کنید. نام این ارز در بازی پابجی موبایل یوسی میباشد. شما به وسیله یوسی پابجی موبایل میتوانید انواع محصولات این بازی را خریداری کنید. اما کاربران ایران به دلیل تحریم های شرکت های خارجی نمیتوانند یوسی پابجی موبایل را به صورت مستقیم از داخل بازی خریداری کنند. به همین دلیل باید به فروشگاه های ایرانی معتبر و مطمعن اعتماد کنند و محصولات بازی پابجی موبایل را از این فروشگاه ها خریداری کنند. در حال حاضر معتبر ترین و ارزان ترین فروشگاه ایرانی خرید یوسی و سایر محصولات پابجی موبایل لوکو ایران است. در این مقاله به شما به صورت کامل توضیح میدیهم که چطور یوسی پابجی موبایل را از فروشگاه لوکو ایران با مشخصات اکانت خود ایدی بازی خود خریداری کنید.

  1. عبارت “لوکو ایران” را در گوگل سرچ کنید و وارد سایت لوکو ایران شوید.
  2. به روی عکس دسته بندی پابجی موبایل کلیلک کنید، تا وارد صفحه دسته بندی محصولات پابجی موبایل شوید.
  3. محصول مد نظر خود را انتخاب کنید
  4. محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید.
  5. جهت خرید محصول به روی دکمه تسویه حساب کلیلک کنید.
  6. برای پشتیبانی محصول شماره خود را ثبت و تایید کنید(پس از وارد کردن شماره تماس، کد ۴ قمی برای شما پیامک میشود، که باید این کد را در فیلد بعدی وارد کنید، تا ثبت نام شما انجام شود.)
  7. پس از ثبت نام به صورت خودکار وارد صفحه فرم تسویه حساب محصول میشوید.
  8. فرم را پر کنید و مشخصات ورود به بازی را برای فروشگاه لوکو ایران، جهت وارد شدن به بازی شما و خرید محصول در اکانت به منظور تکمیل ارسال کنید.
  9. پس از تکمیل فرم تیک من شرایط و قوانین سایت را خوانده ام و میپذیرم را بزنید به روی دکمه “ثبت سفارش” کلیلک کنید.
  10. وارد صفحه درگاه امن نکست پی و یا زرین پال سایت لوکو ایران میشود.
  11. مشخصات کارت بانکی خود را وارد کنید و سپس دکمه “پرداخت” را کلیلک کنید (توجه داشته باشید که هیچ یک از اطلاعاتی که در فرم پرداخت و درگاه وارد میکنید برای لوکو ایران و سایت پذیرنده درگاه ارسال نمیشود و کاملا محفوظ میماند. وارد کردن این اطلاعات فقط به منظور خرید محصول از فروشگاه لوکو ایران میباشد).

در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد خرید این محصول و سایر محصولات میتوانید از طریق شبکه های اجتماعی و تماس تلفنی با پشتیبانی لوکو ایران در تماس باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

با این شرایط موافق هستید.