کالاف دیوتی موبایل

بهترین اتچمنت های کالاف دیوتی موبایل

بهترین اتچمنت های کالاف دیوتی موبایل

کالاف دیوتی موبایل بدون تردید یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های تاریخ است که در هر پلتفرمی، استقبال بسیار عالی از آن صورت گرفته است. یکی از ویژگی‌هایی که باعث جذابیت این بازی شده، امکانات متنوع آن است. در این مطلب قصد معرفی یکی از این ویژگی‌ها را داریم. برخلاف گذشته، اکنون جزئیات زیادی در بازی کالاف دیوتی به چشم می‌خورد و یکی از آن‌ها اتچمنت‌هایی است که برای سلاح‌ها به‌کار برده می‌شود. در ادامه نگاهی به بهترین اتچمنت های بازی کالاف دیوتی موبایل داریم.

اتچمن بازی کالاف موبایل

اتچمن بازی کالاف موبایل

 اتچمنت اسلحه M4

در ادامه بحث بهترین اتچمنت های بازی کالاف دیوتی موبایل به معرفی اتچمنت برتر برای اسلحه محبوب M4 می‌رسیم. با اضافه کردن اتچمنت‌های مختلف می‌توانید عملکرد این اسلحه را تا حد چشمگیری افزایش دهید. گفتنی است که در سیزن 2 می‌توان از اتچمنت SIGNATURE برای این اسلحه استفاده کرد.

اتچمنت اسلحه DR-H

اسلحه DR-H از جمله اسلحه‌هایی است که قدرت آسیب و دمیج بالایی دارد و می‌تواند هر حریفی را از پای دربیاورد. پیشنهاد می‌شود برای عملکرد بهتر این اسلحه، STOCK آن به طور کامل برداشته شود که به سبک‌تر شدن آن کمک کنید. اتچمنت REAR GRIP مدل STIPPLED باعث می‌شود که سرعت هدف‌گیری در این سلاح بیشتر شود. داشتن صداخفه‌کنی همچون TACTICAL که سنگینی زیادی را هم در پی ندارد انتخاب مناسب بعدی است. استفاده از OTM باعث بالا رفتن آسیب و همچنین آماده شدن سریع‌تر تیر می‌شود؛ اما این ابزار ممکن است روی لرزش سلاح تاثیر منفی داشته باشد.

اتچمنت اسلحه TYPE-25

این نوع اسلحه نیز با وجود برداشته شدن باف از روی آن، همچنان به عنوان یکی از بهترین‌ها عمل می‌کند. در انتخاب اتچمنت برای این سلاح باید دقت کافی را داشته باشید؛ چرا که اگر مدل لجندری این سلاح را نداشته باشید، هدف‌گیری برای شما چالش جدی خواهد بود. یکی از بهترین اتچمنت های بازی کالاف دیوتی موبایل دوربین RED DOT است که می‌تواند به هدف‌گیری کمک زیادی کند. همچنین استفاده از MUZZLE مدل TACTICAL SUPPRESSOR به منظور کاهش صدا و برخورداری از وزنی کم پیشنهاد می‌شود. دقت اسلحه را نیز می‌توان با Granulated Grip Tape به همراه لیزر OWC Tactical بالا برد.

اسلحه های بازی کالاف دیوتی موبایل

اسلحه های بازی کالاف دیوتی موبایل

اتچمنت مناسب برای MX9

علاقه‌مندان به بازی کالاف دیوتی به خوبی می‌دانند که این اسلحه یکی از بهترین سلاح‌ها به خصوص برای برد در فاصله نزدیک است و همچنان کاربردهای خود را در شرایط خاصی حفظ کرده است. یکی از از بهترین اتچمنت های بازی کالاف دیوتی موبایل برای این اسلحه BARREL است. همچنین برای برد بیشتر و کاهش صدا می‌توان از Barrel مدل MIP Extended Light نیز بهره برد. از دیگر اتچمنت‌های مناسب برای این اسلحه باید به Muzzle مدل OWC Light Suppressor، Underbarrel مدل Foregrip و… اشاره کرد.

جمع‌بندی

اتچمنت‌ها ابزارهایی بسیار کاربردی و مناسب برای افزایش قدرت اسلحه‌ها در بازی هستند. اما باید براساس مشخصات و ویژگی‌های هر سلاح نسبت به تجهیز اتچمنت‌ها اقدام کرد و نتیجه نهایی مناسبی را گرفت. در اینجا نگاهی به بهترین اتچمنت های بازی کالاف دیوتی موبایل برای برخی از سلاح‌های کاربردی بازی داشتیم.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

با این شرایط موافق هستید.