فری فایر

بهترین گان های بازی فری فایر

lazy بهترین گان های بازی فری فایر

بهترین گان های بازی فری فایر

همانطور که میدانید انتخاب اسلحه یکی از مهم ترین نکات در بازی فری فایر است.بسیاری از کاربران بر این باورند که برخی از اسلحه ها در بازی فری فایر کاربرد خاصی ندارند.اما این طور نیست.چرا که هر اسلحه در بازی فری فایر کاربرد خاص خود را دارد و شما نسبت به سبک بازی که دارید باید اسلحه خود را در این بازی انتخاب کنید.همچنین برخی از اسلحه های شکفت انگیز و افسانه ای بازی فری فایر که هم جلوه متفاوتی نسبت به دیگر اسلحه های داند و هم قدرت بالاتری دارند را بازی به صورت رایگان در اختیار پلیرهای قرار نداده است و شما باید برای دست یابی به اینن اسلحه ها جم خریداری کنید و آنها را به وسله جم به دست آورید.بسیاری از کاربران بازی فری فایر به دلیل محدود بود کشور ایران برای خرید جم و دیگر محصولات این بازی مشکل دارند و باید از ابزار های خاصی برای خرید محصولات بازی فری فایر استفاده کنند که این ابزار ها قیمت بالایی دارند و هزینه های بالایی را برای خرید جم فری فایر در بر دارد.به همین دلیل از خرید جم و دست یابی به این گان های شگفت انگیز صرف نطر میکنند و بازی را ترک و یا پاک میکنند.به همین دلیل لوکو ایران این کار را برای کاربران بازی فری فایر راحت کرده است و شما میتوانید با مراجعه به صفحه خرید جم فری فایر در سایت لوکو ایران ،به صورت ارزان و تحویل آنی هر محصولی از بازی فری فایر مد نطر خود دارید را خریداری کنید.

اسلحه GROZA

GROZA فری فایر

GROZA فری فایر

گان GROZA یکی از پرطرفدار ترین گان های بازی فری فایر است.این اسلحه به دلیل سرعت تیر بالا و دمیج بالایی که دارد بهترین گان دسته AR بازی فری فایر است.

اسلحه M82B

M82B فری فایر

M82B فری فایر

 

گان M82B از دسته اسنایپر ها است و قدرت و برد بسیار بالایی دارد.گان M82B در بازی فری فایر تک تیر است و شما میتوانید از این اسنایپر برای نابودی دشمنان که از شما فاصله دارند و یا وسایل نقلیه استفاده کنید.

اسلحه TREATMENT SNIPER

TREATMENT SNIPER فری فایر

TREATMENT SNIPER فری فایر

گان TREATMENT SNIPER در بازی فری فایر جز دسته اسنایپر ها است و فایر اینوایت بالایی دارد.این گان بروز ترین گان بازی فری فایر است و بیشتر در فواصل متوسط با دشمن استفاده میشود.

اسلحه AK

Ak فری فایر

Ak فری فایر

اسلحه Ak یا همان Ak47 که در اکثر بازی های بتل رویال موجود است یکی از گان های خوب بازی فری فایر است.این گان به دلیل تعداد تیر ،سرعت تیر ،کنترل ،فایر اینوایت ،هیپ فایر و . . . خوبی که دارد طرفداران زیادی هم در بازی فری فایر توانسته است جذب خود کند و شما میتوانید در تمامی فواصل با دشمن از این گان استفاده کنید.

اسلحه M1014

M1014 فری فایر

M1014 فری فایر

گان M1014 جز دسته شاتگان های است و به دلیل برتری این شاتگان نسبت به سایر شاتگان های دیگر در بازی فری فایر بسیاری از کابران بازی فری فایر به این گان لغب پادشاه شاتگان را داده اند.این شاتگان برای فاصله نزدیک با دشمن عالی است.

اسلحه KAR98K

KAR98K فری فایر

KAR98K فری فایر

گان KAR98K یکی دیگر از گان های پرطرفدار بازی های بتل رویال و فری فایر است.KAR98K جز دسته استایپر ها است و قدرت بسیار بالایی دارد.این اسنایپر سرعت زوم کردن بسیار پایین دارد و قبل از استفاده باید نحو کار کردن با این اسنایپر را یاد داشته باشید.KAR98K این سلاح برای فاصله دور خیلی مناسب است.

اسلحه UMP

UMP فری فایر

UMP فری فایر

گان UMP در بازی فری فایر جز دسته SMG است و قدرت بالاتری نسبت به گان معروف MP5 دارد.این گان به دلیل فایر اینوایت و سرعت تیر بالایی که دارد توانسته است طرفداران زیادی را جذب خود کند.UMP برای فاصله های نزدیک خود است.

اسلحه MP40

MP40 فری فایر

MP40 فری فایر

گان MP40 یکی از قدیمی ترین گان های بازی فری فایر است.این گان سرعت تیر بالا و هیپ فایر بسیار بالا و خوبی دارد.MP40 جز دسته SMG ها است و تنها نقطه ضعف آن تعداد تیر کمی است که در خشاب دارد.

اسلحه SKS

SKS فری فایر

SKS فری فایر

گان SKS که شهرت بالایی در بازی های بتل رویال دارد ،بهترین گان از دسته مارکسمن در بازی فری فایر است.این مارکسمن به دلیل فایر اینوایت و دمیج بالایی که دارد توانسته است طرفدار زیادی را جذب خود کند.خیلی از پلیرهای بازی فری فایر از این گان خوب استافاده میکنند.

اسلحه AWM

AWM فری فایر

AWM فری فایر

گان AWM یک انتخاب تضمین شده در بازی فری فایر است.این اسنایپر به دلیل قدرت بالایی که دارد میتواند دشمنانی که کلاه و جلیقه سطح بالا دارند را هم فقط با یک تیر از پا در آورد.AWM قدرت دمیج بسیار بالایی نسبت به سایر اسنایپر های بازی فری فایر دارد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

با این شرایط موافق هستید.