کالاف دیوتی وارزون موبایل

نقشه و مکان های مخفی بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل

نقشه و مکان های مخفی بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل

کالاف دیوتی ازجمله بازی‌های اکشن است که محبوبیت زیادی بین گیمرها دارد. نسخه وارزون کالاف دیوتی با نسخه معمولی آن تفاوت‌هایی دارد که باید آنها را بشناسید. در وارزون موبایل هم نقشه‌ها و مکان‌های مخفی زیادی وجود دارد که شناخت آنها به برنده شدن در مبارزات کمک زیادی می‌کند. در این مطلب قصد داریم به بررسی و معرفی نقشه و مکان های مخفی بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل بپردازیم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

بررسی تفاوت‌های نقشه‌های کالاف دیوتی و وارزون موبایل

بسیاری از گیمرها گمان می‌کردند که تفاوتی بین وارزون موبایل و کالاف دیوتی وجود ندارد، اما واقعیت چیز دیگری است. نقشه و مکان های مخفی بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل با کالاف دیوتی معمولی متفاوت است. این دو بازی از نظر گیم‌پلی، حالات بازی، شخصیت‌ها و … با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. شخصیت‌های بازی وارزون موبایل نسبت به کالاف دیوتی ارتقاء پیدا کرده‌اند. در مورد نقشه‌ها هم تغییراتی در وارزون ایجاد شده است که باعث تفاوت بین این دو بازی می‌شود. در بازی وارزون موبایل نقشه‌های محدودتری برای کاربران درنظر گرفته شده است.

در کالاف دیوتی بازیکنان در گروه‌های چندنفره به مبارزه می‌پردازند. این در حالی است که در وارزون موبایل، گیمرها در یک جزیره رها می‌شوند. آنها باید در این جزیره با بیش از 100 بازیکن دیگر مبارزه کنند. به همین دلیل نقشه این دو بازی باید از نظر طراحی متفاوت باشد. آشنایی با نقشه وارزون موبایل، باعث می‌شود تا روی تکنیک‌های بازی، نقاط اصلی نقشه و مکان‌های مخفی مسلط شوید.

معرفی حالات مختلف بازی وارزون موبایل

این بازی پرطرفدار حالات مختلفی دارد که به جذابیت آن افزوده است. برای آشنایی با نقشه و مکان های مخفی بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل، بهتر است ابتدا حالات بازی را بیشتر بشناسید. این حالات به شرح زیر هستند:

  • بتل رویال کلاسیک: در این حالت روی یک نقشه بزرگ قرار می‌گیرید و باید به عنوان آخرین بازمانده زنده بمانید. بتل رویال کلاسیک ازجمله محبوب‌ترین حالات بازی وارزون موبایل است.
  • بتل رویال تیمی: شباهات زیادی به بتل رویال کلاسیک دارد. با این تفاوت که بازیکنان در تیم‌های دو یا چهار نفره قرار می‌گیرند و به مبارزه می‌پردازند.
  • گولاگ: اگر در حالت بتل رویال کشته شدید، گولاگ فرصت مناسبی برای بازگشت است. در این حالت بای به صورت یک به یک مبارزه کنید.
  • کلش: در این حالت که بسیار سریع و هیجان‌انگیز است، باید در یک نقشه کوچک به تیم حریف حمله کنید.
معرفی نقشه و مکان های مخفی بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل

معرفی نقشه و مکان های مخفی بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل

بررسی گیم پلی بازی وارزون موبایل

یکی از فاکتورهایی که اهمیت زیادی برای گیمرها دارد، گیم پلی بازی‌هاست. هرچقدر طراحی گیم پلی باکیفیت و جذاب‌تر باشد، بازی هم روان‌تر و پرهیجان‌تر دنبال خواهد شد. گیم پلی این بازی توسط Raven Software و Infinity Ward طراحی شده است که به صورت بتل رویال اجرا می‌شود. روند گیم پلی اینگونه است که شما باید به همراه سایر بازیکنان در یک نقشه بزرگ قرار بگیرید و زنده بمانید.

یکی از نکات جالب گیم پلی بازی، امکان انجام آن به صورت تک‌نفره یا تیمی است. به طور کلی بازی با 150 نفر آغاز می‌شود و هدف نهایی زنده ماندن است. شما باید سعی در جمع‌آوری اسلحه، تجهیزات و منابع مختلف داشته باشید تا زمینه‌های بقای خود را فراهم کنید. آشنایی با نقشه و مکان های بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل هم کمک زیادی به زنده ماندن در این بازی خواهد کرد.

هر چقدر از زمان بازی می‌گذرد، نواحی امن نقشه هم کمتر می‌شوند. شما باید سعی کنید تا دائما در مناطق امن قرار بگیرید. گیم پلی سرگرم‌کننده بازی گیمرها را محو خود می‌کند و تجربه‌ای عالی از سبک بتل رویال را در اختیار شما قرار می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های جذابزگیم پلی بازی وارزون موبایل، می‌توان به قابلیت سفارشی‌سازی شخصیت، Killstreaks و بازی چند نفره آنلاین اشاره کرد.

معرفی نقشه جدید وارزون موبایل؛ Rebirth Island

یکی از نقشه‌های جدید و البته محبوب وارزون موبایل، Rebirth Island است که جذابیت‌های خاصی دارد. در هر نقطه‌ای از این نقشه، مناطق مختلفی را مشاهده خواهید کرد؛ از ایستگاه‌های نظامی و ساختمان‌هاس صنعتی گرفته تا مناطق باز و ساختمان‌های مسکونی. تنوع و گستردگی مناطق مختلف روی نقشه، باعث می‌شود تا شما امکان پیاده‌سازی تاکتیک‌های مختلف را داشته باشید.

در مپ Rebirth Island شما می‌توانید از تاکتیک‌های مختلفی، مثل حرکات سریع، مخفی شدن، هماهنگی با تیم و … برای ضربه زدن به دشمن استفاده کنید. در واقع این نقشه مخصوص گیمرهایی است که عاشق مبارزات پویا، سریع و عملی هستند. نکته دیگری که در مورد این نقشه باید بدانید، این است که یک حالت Resurgence در آن وجود دارد. در این حالت بازیکنان بعد از مرگ از بین نمی‌روند و در نزدیکی تیم خود، ریسپان می‌شوند. به این ترتیب اگر در بازی کشته شدید، نیازی نیست انتظار طولانی برای وارد شدن به بازی بکشید. شما می‌توانید بعد از ریسپان خیلی زود به بازی و مبارزه ادامه دهید.

گیم پلی و طراحی دقیق و بی‌نقص این نقشه باعث افزایش محبوبیت آن بین بازیکنان شده است. با وجود این که نقشه ابعاد کوچک‌تری دارد، اما جذابیت آن بسیار بالاست و از ریتم سریع‌تری هم برخوردار است. همچنین در این نقشه امکان مبارزه و رقابت به صورت مداوم وجود دارد.

آشنایی با نقشه و مکان های مخفی بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل

آشنایی با نقشه و مکان های مخفی بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل

معرفی مپ بتل رویال وارزون موبایل؛ Verdansk

نقشه وردانسک از روی طراحی بازی وارزون کامپیوتر و کنسول برداشته و روی نسخه موبایلی آن اجرا شده است. این نقشه تنوع و گستردگی بسیار زیادی دارد؛ به طوریکه شامل انواع روستاها، شهرها، کوهستان‌ها، بیابان‌ها و … می‌شود. با توجه به این که سبک نقشه بتل رویال است، شما می‌توانید استراتژی‌های خود را در نواحی مختلف نقشه پیاده‌سازی کنید. به همین دلیل آشنایی با نقشه و مکان های مخفی بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل حائز اهمیت است.

به طور کلی مپ بتل رویال وردانسک، دارای دو منطقه اصلی است که شامل مناطق بیابانی و شهری می‌شوند. در مناطق شهری، تنش و مبارزات نزدیک بسیار زیاد است. از طرف دیگر مناطق بیابانی به دلیل وسیع بودن، نیاز به مبارزات استراتژیک و دوربرد دارند.

برای پیدا کردن سلاح‌ها و تجهیزات پیشرفته‌تر در این نقشه، باید نقاط خاص را پیدا کنید. این نقاط خاص، شامل فرودگاه، کارخانه، پایگاه نظامی و … می‌شود. با شناخت این مکان‌های مخفی، می‌توانید مبارزات را به سود خود پیش ببرید. ازجمله ویژگی‌های مپ وردانسک، می‌توان به بزرگ بودن ابعاد آن، تنوع مناطق و وجود نقاط استراتژیک اشاره کرد. با شناخت مناطق مختلف این نقشه و به دست آوردن تجهیزات مناسب، موفقیت شما تضمین خواهد شد.

کارخانه‌های شیمیایی و آزمایشگاه‌های تحقیقاتی وارزون موبایل بیشتر بشناسید

ازجمله مکان‌های جدیدی که در این بازی می‌توان مشاهده کرد، کارخانه شیمیایی و آزمایشگاه تحقیقاتی هستند. در ادامه به بررسی این دو مکان مهم خواهیم پرداخت.

کارخانه شیمیایی وارزون موبایل

همانطور که اشاره کردیم، آشنایی با نقشه و مکان های مخفی بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل، کمک زیادی به موفقیت شما در نبردها می‌کند. کارخانه شیمیایی یکی از مکان‌هایی است که شناخت آن برای موفقیت ضروری است. این کارخانه را با باز کردن نقشه Tac مشاهده خواهید کرد. کارخانه شیمیایی عمدتا در قسمت F2 نقشه قرار دارد. باید بدانید که کارخانه شیمیایی دارای 6 سازه اصلی، چند ساختمان کوچک، راه‌آهن کوچک، واگن‌های متوقف‌شده و … است.

برای محافظت از تأسیسات، نگهبانان مسلحی در برج‌های دیده‌بانی حضور دارند. بهتر است تمرکز شما روی کارخانه عظیم مرکز باشد. در این مرکز یک راهرو مرتفع و دو سازه چند طبقه وجود دارد که به یکدیگر متصل شده‌اند. به هر حال باید با مانور دادن در این سطوح، شرایط را برای برتری فراهم کنید.

شناخت نقشه و مکان های مخفی بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل

شناخت نقشه و مکان های مخفی بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل

آزمایشگاه تحقیقاتی وارزون موبایل

در نقشه Tac هفت دایره زرد رنگ نیز مشاهده خواهید کرد که هر کدام از دایره‌ها، نشان‌دهنده مکان آزمایشگاه تحقیقاتی هستند. این آزمایشگاه‌ها در زیر زمین پنهان شده‌اند. با ورود به آزمایشگاه، جعبه‌های زیادی را پیدا خواهید کرد که باز کردن آنها شانس یافتن سحابی 7 و گاز را بیشتر می‌کند. در آزمایشگاه‌ها هم سربازان در محوطه گشت‌زنی می‌کنند.

کلام پایانی

در این مطلب به بررسی نقشه و مکان های مخفی بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل پرداختیم. با شناخت انواع مپ‌ها و مکان‌های این بازی، می‌توانید شانس خود را برای برتری در بازی افزایش دهید. وارزون موبایل یک بازی جذاب و هیجان‌انگیز است که طرفداران زیادی هم دارد. گیم پلی جذاب و حالات متنوع بازی این فرصت را به گیمرها می‌دهد تا تجربه بی‌نظیری را تجربه کنند.

لوکو ایران مرجع تخصصی ارائه انواع بازی‌های موبایل در سبک‌های مختلف است. شما می‌توانید برای دانلود بازی وارزون موبایل و آیتم‌ها و امکانات مختلف آن به قسمت کالاف دیوتی وارزون موبایل در سایت لوکو ایران مراجعه کنید. در لوکو ایران امکان دانلود انواع بازی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و ios وجود دارد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

با این شرایط موافق هستید.