کلش اف کلنز

بهترین ترکیب های بازی کلش اف کلنز برای هر تاون هال

بهترین ترکیب های بازی کلش اف کلنز برای هر تاون هال

کلش اف کلنز بازی موبایلی بسیار تاثیرگذار و متفاوتی است که موفق شد کاربران زیادی را به خود جذب کند. همچنان نیز این بازی در صف بازی‌های محبوب موبایلی قرار دارد. اگر در این بازی فعال هستید و به رقابت با سایر کاربران مشغولید، اطلاع از بهترین ترکیب های بازی کلش اف کلنز برای هر تاون هال ممکن است روی روند کار شما تاثیر مثبتی داشته باشد. اگر گمان می‌کنید هنوز بهترین ترکیب‌های این بازی را امتحان نکرده‌اید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

بهترین ترکیب های بازی کلش اف کلنز را بشناسید

وار، یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی کلش اف کلنز است. رقابت گروهی کلن‌ها باعث هیجان و جذابیت زیادی می‌شود. اما برای موفقیت در این جنگ‌ها باید ترکیب مناسب و خوبی را در نظر داشته باشید. برای هر سطح و لول نیز ترکیبی متفاوت و متناسب با آن موردنیاز است. به طور کلی کاربران از سطح 5 تا 15 امکان شرکت در این رقابت‌ها را دارند. برای این که بدانید باید از چه ترکیبی در هر تاون هال استفاده کنید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

ترکیب‌های مناسب تاون هال های مختلف

ترکیب‌های مناسب تاون هال های مختلف

ترکیب مناسب تاون هال 5

این سطح، امکانات زیادی ندارد و برای پیروزی در چنین سطحی نیاز به ترکیب پیچیده‌ای هم نیست. ترکیب جاینت، آرچر، طلسم رعد و دیوارشکن برای موفقیت در نبردهای این سطح ترکیبی مناسب به شمار می‌رود. طلسم رعد را برای از بین بردن نیروهای کمکی دشمن به کار بگیرید و جاینت‌ها را هم در خط مقدم بگذارید. بعد از نزدیکی به دیوار، از دیوار شکت استفاده کرده و برای پشتیبانی آرچرها را پشت جاینت‌ها قرار دهید.

ترکیب مناسب برای تاون هال 6 و7

بهترین ترکیب های بازی کلش اف کلنز برای تاون هال 6 و 7 چیست؟ باید گفت که ترکیب‌ها در این سطوح نیز پیچیده نبوده و به مانند سطح قبلی هستند. البته این سطح طلسم شفابخش را نیز در اختیار شما می‌گذارد. بنابراین حتما از این گزینه نیز در کنار ترکیب سطح قبلی خود استفاده کنید.

بازی کلش اف کلنز

بازی کلش اف کلنز

بهترین ترکیب برای تاون هال 8 و 9

با رسیدن به سطح 8 و 9، بازی کمی جدی‌تر شده و تجهیزات پیچیده می‌شوند. از این رو امکان انتخاب استراتژی‌های مختلف و متنوع نیز وجود دارد. هوگ رایدر، گزینه بسیار مناسب و محبوب در این سطوح است. ترکیب هوگ رایدر و طلسم شفابخش قدرت بسیار بالایی را ایجاد می‌کنند. البته در سطح 9 نیاز به مهارت بیشتری برای استفاده از این ترکیب دارید. همچنین استفاده از غول سنگی در کنار پکا و ویزارد نیز پیشنهاد می‌شود.

ترکیب متناسب برای تاون هال 10

با رسیدن به تاون هال 10، سختی و پیچیدگی‌های اصلی بازی نمایان می‌شوند. ترکیب فول دراگون می‌تواند ترکیبی مناسب برای شرکت در وار این سطح باشد. به خصوص در برابر دشمنانی که تجهیزات هوایی خوبی ندارند؛ استفاده از این ترکیب ایده‌آل است. کنار هم قرار دادن 10 اژدها، 8 بالون، 6 طلسم رعد و برق، 1 طلسم خشم و 3 طلسم فریز باعث موفقیت شما می‌شود. البته استفاده از غول سنگی و ساحره نیز انتخاب مناسبی خواهد بود. توجه داشته باشید که غول سنگی‌ها را در خط مقدم قرار دهید.

بهترین ترکیب برای تاون هال 11

در ادامه بررسی بهترین ترکیب های بازی کلش اف کلنز، به ترکیب مناسب برای تاون هال 11 می‌رسیم. ترکیب پیشنهادی در این بخش ترکیب فول ماینر است. 40 ماینر، 2 ویزارد، 5 طلسم شفابخش و یک طلسم سم را در کنار هم به کار ببرید. برای اثرگذاری بیشتر، از نیروهای کلن درخواست اسپل سم و ماینر کنید. ترکیب مناسب دیگر در این تاون هال، استفاده دراگون الکترونیکی است. 7 الکترو دراگون، 10 بالون، 3 طلسم خشم، 5 طلسم فریز و کشتی هوایی را به کار بگیرید.

ترکیب های کلش اف کلنز

ترکیب های کلش اف کلنز

ترکیب برای تاون هال 12

با بالا رفتن سطح، درجه سختی و پیچیدگی نیز بیشتر می‌شود و لازم است که از ترکیب‌های پیچیده‌تری نیز برای موفقیت استفاده کنید. ترکیب خفاش و غول یخی یکی از ترکیب‌هایی است که کاربران زیادی به سراغ استفاده از آن می‌روند. غول‌های یخی وظیفه تانک را برعهده گرفته و ساحره‌ها و ویزاردها و بولرها و خفاش‌ها یه ساختمان دشمن هجوم می‌برند. برای این ترکیب از 5 غول یخی، 9 ساحره، 12 بولر، 5 ویزارد، 4 طلسم خفاش، 1 طلسم خشم، 4 طلسم فریز و 1 طلسم سم استفاده کنید. از غول یخی و طلسم خفاش و ماشین الوار نیز برای نیروی کمکی خود استفاده کنید.

بهترین ترکیب برای تاون هال 13

بهترین ترکیب برای تاون هال 13 کدام است؟ ترکیب یتی‌ها یکی از گزینه‌های موجود است. برای این منظور از 5 هیلر، 7 یتی، 4 بالون، 4 طلسم زلزله، 2 طلسم خشم، 1 طلسم پرش و 1 طلسم سم در کنار ماشین دیوارشکن کمک بگیرید.  ترکیب فول دراگون شامل 15 دراگون، 3 طلسم خشم، 1 طلسم فریز، 4 طلسم نامرئی و نیروهای کمکی مختلف نیز روش موثر دیگر به حساب می‌روند.

استراتژی‌های مناسب کلش اف کلنز

استراتژی‌های مناسب کلش اف کلنز

ترکیب مخصوص تاون هال 14

پیشنهاد می‌شود از ابر دراگون‌‌ها در این سطح استفاده کنید. با استفاده از کمی اکسیر سیاه دراگون را به ابر دراگون تبدیل خواهید کرد و قدرت شما در رقابت‌ها بسیار بالا می‌رود. 6 ابر دراگون، 4 مینیون، 3 طلسم خشم، 5 طلسم فریزر، ماشین سنگ شکن در کنار 9 بالون، 1 طلسم فریز و 1 طلسم خشم در نیروهای اهدایی را به کار بگیرید.

بهترین انتخاب برای ترکیب تاون هال 15

در انتهای بحث بهترین ترکیب های بازی کلش اف کلنز به ترکیب مناسب تاون هال 15 می‌رسیم. بهره‌گیری از ابر ویزارد، یکی از استراتژی‌های بسیار مناسب خواهد بود. 6 ابر ویزارد، 1 بیبی دراگون، 1 غول یخی، 5 هیلر، 3 بالون، 3 پکا، 3 مینیون، 1 هد هانتر، 1 ویزارد، 2 دیوارشکن، 2 آرچر، ، 4 طلسم رعد، 1 طلسم خشم، 1 طلسم فریز و یک طلسم سم را به کار ببندید. همچنین از ترکیب کلاسیک غول سنگی و جادوگر نیز می‌توان در سطح پایانی استفاده کرد.

بهترین ترکیب تاون هال 15

بهترین ترکیب تاون هال 15

جمع بندی

برای موفقیت در جنگ‌های قبیله‌ای بازی محبوب کلش اف کلنز، نیاز به ترکیب مناسب و قدرتمندی وجود دارد. در این مطلب به معرفی و بررسی بهترین ترکیب های بازی کلش اف کلنز در هر سطح اشاره شد. شما می‌توانید با بهره‌گیری از این ترکیب‌ها، با قدرت بیشتری در رقابت‌ها شرکت‌ کرده و رقبای خود را شگفت‌زده کنید!

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

با این شرایط موافق هستید.