کالاف دیوتی وارزون موبایل

بهترین گان های بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل

بهترین گان های بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل

همان طور که میدان کمپانی اکتیویژن به صورت رسمی اعلام کرد که بازی “کالاف دیوتی وارزون موبایل” در سال 2023 منتشر خواهد شد. این بازی تا به الان فقط از طریق گوگل پلی 15 میلیون پیش ثبت نام داشته است و از طریق اپل ایتونز هنوز مشخص نیست و اعلام نشده است. این بازی یقینا یکی از پرطرفدار ترین سری بازی های کالاف دیوتی موبایل و شرکت اکتیویژن میباشد و با استقبال خیلی زیاد کاربران کل دنیا مواجه شده است. نسخه دمو این بازی در حال حاضر در گوگل پلی منتشر شده است و کاربران ip استرالیا میتوانند این بازی را در دیوایس خود اجرا کنند. در این مقاله به صورت کامل بهترین گان های این بازی را برای شما عزیزان معرفی کرده ایم، پس برای ارتقا بازی خود حتما این مقاله کاربردی را مطالعه کنید.

بهترین گان های بازی وارزون موبایل

تعداد گان های بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل بسیار بالا است و پس از منتشر شدن این بازی به صورت رسمی توسط شرکت اکتیویژن و اپدیت های هر فصل، یقینا تعداد این گان های بیشتر و بیشتر میشود. گان های بازی وارزون موبایل در 10 دسته تقسیم میشود. این ده دسته شامل:

  1. Assault Rifles
  2. Battle Rifles
  3. SMGs
  4. Shotguns
  5. LMGs
  6. Marksman Rifles
  7. Sniper Rifles
  8. Handguns
  9. Launchers
  10. Melee Weapons

میشود که بهترین گان های این دسته ها را در ادامه به صورت کامل برای شما عزیزان نقد و بررسی میکنیم.

Assault Rifles

گان های اسالت رایفل این بازی الهام گرفته از بازی کالاف دیوتی موبایل و وارزون هستند. گان های اسالت رایف این بازی شامل: Lachmann-556، STG A3، M4، M16 و ISO Hemlock میشود که بهترین آن های اسلحه M4 میباشد. این اسلحه از مشهور ترین اسلحه های بازی کالاف دیوتی و سایر بازی ها میباشد، که بسیار پرطرفدار میباشد و از همه لحاظ گان خوبی است. M4 یکی از پرفدار ترین سلاح های بازی کالاف دیوتی موبایل هم بود و شما کاربران کالاف دیوتی میتوانید از این اسلحه در نسخه وارزون موبایل هم استفاده کنید.

سلاح ام فور کالاف دیوتی وارزون موبایل

سلاح ام فور کالاف دیوتی وارزون موبایل

Battle Rifles

در بخش بالا سلاح های اسالت رایفل بازی کالاف وارزون موبایل را معرفی کردیم که در تمامی مود های زامبی، مولتی پلیر و بتل رویال میتوانید از آن گان های استفاده کنید و در این بخش سلاح های رایفل که مخصوص مود بتل رویال هستند را معرفی میکند و شما تنها میتوانید از این سلاح های برای مود بتل رویال استفاده کنید و در سایر مود های این بازی نمیتوان از این گان ها استفاده کرد. این گان های شامل FTAC Recon و Lachmann-762 میشوند که سلاح Lachmann-762 کیفیت بهتری نسبت به FTAC Recon دارد و از نظر اکثر پلیر های بازی وارزون موبایل هم این سلاح بهترین سلاح دسته گان های Battle Rifles میباشد.

بهترین سلاح دسته Battle Rifles در بازی وارزون موبایل

بهترین سلاح دسته Battle Rifles در بازی وارزون موبایل

SMGs

گان های دسته اس ام جی پرطرفدار ترین گان های بازی سری بازی های کالاف دیوتی موبایل به ویژه وارزون موبایل هستند. این گان های به دلیل سرعت ریلود بالا و سرعت تیر بالا بسیار محبوب هستند و در بازی وارزون موبایل شامل Lachmann Sub، FSS Hurricane و Fennec 45 میشوند که بهترین آنها Fennec 45 میباشد. اگر پلیر بازی کالاف دیوتی موبایل باشید حتما تا به الان یک بار از این گان استفاده کردید و میدانید که یکی از بهترین گان های بازی کالاف دیوتی موبایل در اکثر سیزن های این بازی Fennec 45 میباشد. Fennec 45 هم در مود مولتی پلیر و هم در مود بتل رویال کاربردی است و سرعت تیر بسیار بالایی نسبت به سایر اس ام جی های این بازی دارد.

بهترین سلاح اس ام جی بازی کالاف دیوتی

بهترین سلاح اس ام جی بازی کالاف دیوتی

Shotguns

بدترین نکته ای که در بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل نداشتن شاتگان های بازی کالاف موبایل است و این دلیل باعث میشود که اکثر پلیر های کالاف موبایل علاقه زیادی به این بازی نداشته باشند. چرا که سلاح های شاتگان هم در مود مولتی پلیر و هم در بتل رویال کاربر زیادی دارند و اکثر پلیر های بتل رویال بازی کالاف دیوتی موبایل از سلاح های شاتگان در این بازی استفاده میکردند. سلاح های شاتگان وارزون موبایل شامل Bryson 800، Expedite 12 و KV Broadside میباشد که بهترین آنها KV Broadside میباشد.

شاتگان های بازی وارزون موبایل

شاتگان های بازی وارزون موبایل

LMGs

سلاح های ال ام به سنگین بودن و تیر زیاد داشتن معروف هستند. دمیج اسلحه های ال ام جی مانند سلاح های رایفل هست و سرعت تیر و سرعت ریلود بسیار پایینی دارند. این گان های مخصوص افرادی هست که نیاز به تعداد تیر بالایی در گان خود دارند. گان های LMGs بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل شامل RAAL MG، 556 Icarus، RAPP H و SAKIN MG38 است که بهترین آنها …. هست. ضمن اینکه هیچ کدوم از گان های بازی کالاف دیوتی موبایل در این نسخه قرار ندارند و تمامی گان های دسته LMGs از بازی وارزون موبایل هستند.

گان های ال ام جی بازی کالاف دیوتی

گان های ال ام جی بازی کالاف دیوتی

Marksman Rifles

گان های مارکسمن در نسخه های کالاف دیوتی، گان های خاصی هستند و ترکیب دو دسته از گان رایفل و اسنایپر است. سرعت تیر، سرعت ریلود، سرعت زوم این گان ها از اسنایپر ها بیشتر از و اکثر انها از نظر ظاهری شبیه به گان های رایفل اند اما از نظر کارایی مانند اسنایپر ها تک تیر اند و دمیج بالایی دارند. این گان های در بازی وارزون موبایل شامل: LM-S، EBR-14 و EBR-14 هستند و مانند دسته گان های LMGs هیچ یک از گان های ال ام جی بازی کالاف موبایل در این بازی نیستند و فقط از بازی وارزون هستند. بهترین گان مارکسمن بازی EBR-14 است.

اسلحه مارکسمن کالاف دیوتی

اسلحه مارکسمن کالاف دیوتی

Sniper Rifles

بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل در حال حاضر تنها دو اسنایپر در این بازی وارد و معرفی کرده و کمپانی اکتیویژن اعلام کرده است که اسناپیر های بازی کالاف دیوتی وارزون و کالاف دیوتی موبایل در این بازی هستند و در اپدیت های بعدی به بازی اضافه میشوند. نام این دو اسنایپر AX-50 و Signal 50 که هر دو از بازی وارزون هستند. و در حاضر کاربران از اسنایپر Signal 50 نسیت به AX-50 راضی تر هستند.

اسنایپر کالاف دیوتی

اسنایپر کالاف دیوتی

Handguns

Handguns یا همان پیستول ها کلت هم یکی از پر استفاده ترین دسته گان ها در بتل رویال به ویژه مولتی پلیر است. در حال حاضر کلت X12 و X13 Auto در این بازی هستند که تقریبا هیچ تفاوتی بایکدیگر ندارند و کمپانی اکتیویژن اعلام کرده است که کلت های هر دو نسخه بازی وارزون و کالاف موبایل را در اپدیت های بعدی خواهد آورد.

کلت کالاف دیوتی وارزون موبایل

کلت کالاف دیوتی وارزون موبایل

Launchers

لانچر ها و یا همان ار پی چی هم جز یکی از دسته بندی های بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل است. در حال حاضر تنها سه ار پی چی در بازی کالاف وارزون موبایل است و به احتمال خیلی زیاد تعداد ار پی چی های این بازی بیشتر نمیشود. ار پی چی های این بازی شامل JOKR، PILA و RPG-7 هستند که بهترین انها RPG-7 است.

ار پی چی کالاف دیوتی

ار پی چی کالاف دیوتی

Melee Weapons

و در آخر میرسیم که نایف های و یا Melee Weapons که بسیاری از کاربران مولتی پلیر بازی کالاف دیوتی این دسته از گان های بازی کالاف دیوتی موبایل را دوست دارند. در حال حاضر فقط چاقو معمولی با نام Knife و شمشیر با نام dual kodachis به این بازی آمده اند که مطمعنا تعداد گان های دسته Melee Weapons بیشتر هم میشود.

جمع بندی

در این مقاله بهترین گان ها از هر دسته بندی در بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل را به شما عزیزان توضیح داده ایم تا بازی خود را ارتقا دهید و از بهترین گان ها در این بازی استفاده کنید. همچنین طبق گفته کمپانی اکتیویژن تعداد این گان ها در سیزن های بعدی بیشتر میشود. ضمن اینکه برای خرید گان های جدید و کاراکتر های باندل های بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل میتوانید به صفحه خرید سی پی کالاف دیوتی وارزون موبایل فروشگاه اینترنتی لوکو ایران مراجه کنید و با بهترین قیمت هر تعداد سی پی که خواستید را با بهترین قیمت خریداری کنید.

در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد این بازی و خرید سی پی کالاف دیوتی وارزون موبایل میتوانید از طریق شبکه های اجتماعی با فروشگاه اینترنتی لوکو ایران در ارتباط باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

با این شرایط موافق هستید.