کالاف دیوتی وارزون موبایل

تاریخ عرضه بازی وارزون موبایل

تاریخ عرضه بازی وارزون موبایل

تاریخ عرضه بازی وارزون موبایل

کمپانی اکتیوژن پس از استقبال زیاد از سری موبایل و وارزون بازی کالاف دیوتی موبایل خود تصمیم بر این گرفت که بازی کالاف دیوتی وارزون را به نسخه موبایل تبدیل کنند تا کاربرانی کالاف دیوتی موبایل و کاربرانی که سیستم ندارند هم بتوانند این بازی را داخل دیوایس خود اجرا کنند. این کمپانی به گفته خودش هیچ یک از امکانات بازی کالاف دیوتی وارزون خود در نسخه موبایل کمتر نکرده و فقط کیفیت آن کمتر شده و همان نسخه برای دیوایس موبایل بهبود یافته. این بازی هنوز منتشر نشده است و طبق گفته کمپانی اکتیویژن قرار بر این بود که در 19 اردیبهشت سال 1402 منتشر شود اما این اتفاق رخ نداد و شرکت اکتیویژن مجددا اعلام کرد که این بازی با تاخیر به صورت رسمی و برای تمامی کشور ها منتشر میشود و هنوز هیچ منبعی تاریخ مشخی از انتشار این بازی هیجان انگیز و جذاب ندارد.

بازی کالاف وارزون موبایل

بازی کالاف وارزون موبایل

بازی وارزون موبایل چه تاریخی به صورت رسمی منتشر میشود؟

بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل به احتمال زیاد و به گفته برخی از رسانه ها تا آبان ماه به صورت رسمی منتشر خواهد شد. وضعیت این بازی در حال حاضر به صورت دمو است و پنج فصل(سیزن) از این بازی گذشته است و در حال حاضر در حال رفع باگ توسط کاربران و افزودن امکانات بیشتر به این بازی توسط شرکت اکتیویژن است. این بازی در حال حاضر فقط و فقط از گوگل پلی در دسترس است و شما میتوانید با تغییر ip خود به کشور استرالیا این بازی را نصب و داخل دیوایس خود اجرا کنید، چرا که این بازی فقط برای کشور استرالیا در حال حاضر در دسترس است و سایر کشور ها مجاز به نصب و بازی کردن این بازی نیستند.

چطور میتوانم وارزون موبایل را نصب کنم؟

همچنین شما با مراجعه به مقاله آموزش نصب بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل میتوانید آموزش کامل و نسخه های بدون مشکل این بازی را نصب کنید و در صورت هر گونه سوال در مورد خرید محصولات، نصب و اجرا و دیگر موارد این بازی با پشتیبانی فروشگاه لوکو ایران از طریق تماس تلفنی و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

آیا میتوانم سی پی کالاف دیوتی وارزون موبایل را خریداری کنم؟

البته، شما متیوانید با مراجعه با صفحه “خرید سی پی کالاف دیوتی وارزون موبایل” سی پی این بازی را با بهترین قیمت و واریز سریع خرید و تحویل بگیرد و با سی پی انواع محصولات این بازی را خریداری کنید و لذت ببرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

با این شرایط موافق هستید.