پلاتو

رفع خطا دریافت سکه پلاتو

رفع خطا دریافت سکه پلاتو

رفع خطا دریافت سکه پلاتو

برای تعدادی از مشتریان بازی پلاتو فروشگاه لوکو ایران مشکل دریافت سکه پس از گیفت سکه توسط لوکو ایران پیش آمده و این مشکل میتواند برای شما هم پس از خرید و ثبت سفارش سکه پلاتو پیش آید. با ما همراه باشید تا به صورت کامل و قدم به قدم آموزش رفع دریافت سکه پلاتو را مشاهده کنید.

برخی از مشتریان فروشگاه لوکو ایران پس از خرید و تکمیل سفارش به پشتیبانی فروشگاه لوکو ایران میگویند که پیامک واریز سکه برای ما ارسال شده اما ما نمیتوانیم سکه را دریافت کنیم. دلایل عدم برخورد با این مشکل:

  1. اتصال نبودن به vpn
  2. داشتن vpn بعد
  3. متصل نبودن به اینترنت

و از همه مهم تر اپدیت نبودن بازی پلاتو شما است. و شما میبایست برای دریافت سکه حتما نکات بالا را رئایت فرماید. و مهم ترین نکته اپدیت بودن بازی پلاتو است. این بازی به دلیل طرفداران زیاد، هر چند وقت یک بازی بازی خود را بهبود میبخشد و ایتم های جدیدی به آن اضافه میکند و اگر بازی شما اپدیت نباشد و به بروزترین نسخه آن را بروزرسانی نکنید نمیتوانید سکه ای که از طرف لوکو ایران گیفت شده است را دریافت کنید.

در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد خرید سکه پلاتو از لوکو ایران و یا دریافت این خطا میتوانید با پشتیبانی لوکو ایران در تماس باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

با این شرایط موافق هستید.